අතීතේ නිවන් දුටු මගෙ ප්‍රථම ප්‍රේමයෙන්

by Gayan Sandaruwan on Wednesday, March 9, 2011 at 2:49pm
 
අතීතේ නිවන් දුටු මගෙ ප්‍රථම ප්‍රේමයෙන්
ඉතිරි නම් සමරුවක් නුඹේ වතමයි මැණික
පාර පාරා මසිත සිත දුවන අතීතෙට
මඟ නුඹයි මගෙ දුවේ
ඉරි තැලූනු අතීතෙට

සියො ළෙඟහි දැවටෙනා - නුඹේ කෙහෙරැල් සුවඳ
දුන් කෙනෙක් වේද මට - නුඹේ අම්මා මිසක
මගේ එක කඳුළකට හඩනවා වගේ නුඹ
හැඩු කෙනෙක් වේද මට - නුඹේ අම්මා මිසක

සැර වැරව හිනැහෙනා - අපූරුම නුඹෙ සිනහ
දුන් කෙනෙක් වේද මට - කඳුළු හසරැල් මිසෙක
නුඹේ එක සතුට කට සැනසෙනව වගේ මම
සතුටු වෙන කෙනෙක් වෙද - ඇය ගොසින් අද දුරක
 by Gayan Sandaruwan on Wednesday, March 9, 2011 at 2:49pm

Comments

kanchi said…
aasawen hitiye kiyawanna.ada thamai labune. harima lassanai.eth thaamath nene neda mukuth??
balagena ennawa suba aaranchiyak denakal
suba pathum malliyeee
kanchi said…
aasawen hitiye kiyawanna.ada thamai labune. harima lassanai.eth thaamath nene neda mukuth??
balagena ennawa suba aaranchiyak denakal
suba pathum malliyeee
oyala hemotama thanks mata dena sahayogayata yaluwaneeeee..........

Popular Posts

Total Pageviews